refik.in.ua 1

Управління освіти та науки Луганської облдержадміністрації

Краснолуцький професійний будівельний ліцей

Проект

«Відродимо трудову славу Луганщини» - мої професійні досягнення, моя професія – моє майбутнє»

РОЗРОБИЛА: учениця групи № 11 Краснолуцького професійного будівельного ліцею

Гонтаренко Дарина



autoshape 21



  1. Виховання себе, як творчої, ініціативної особистості, здатної приймати нестандартні рішення.

  2. Вдосконалення самодисциплінованості, самостійності, вміння само реалізуватися.

  3. Узагальнення та систематизування зібраного матеріалу.
    З А В Д А Н Н Я П Р О Е К Т У

  • 1. Здобуття інформаційно-комунікаційної компетентності (передбачає застосування інформаційно-комунікативних та комп’ютерних технологій, уміння працювати з різними джерелами інформації).

  • 2. Здобуття громадської компетентності (передбачає суспільно-політичну грамотність, здатність свідомо використовувати ці знання на користь собі й суспільству).

  • 3. Здобуття підприємницької компетентності (передбачає реалізацію здібностей, планування реалізації і презентації результатів особистої діяльності).

  • 4. Здобуття життєтворчої компетентності (передбачає вміння проектувати своє життя, ставити мету, визначити шляхи її досягнення).

  • autoshape 22

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ

Актуальним завданням проекту є шляхом навчання стати справжньою громадянкою України, впевненою у завтрашньому дні; реалізувати свій творчий та професійний потенціал, уміння слухати, дискутувати, йти на компроміс, оцінювати свої рішення і вчинки.


КЕРІВНИК: майстер виробничого навчання Дроздова Ірина Анатоліївна

УЧАСНИКИ: Гонтаренко Дарина,учні групи,майстер виробничого навчання,класний керівник.

БАЗА РЕАЛІЗАЦІЇ: КРАСНОЛУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ - 1 РІК

ТИП ПРОЕКТУ: ПРАКТИЧНИЙ

ЗА КІЛЬКІСТЮ УЧАСНИКІВ: КОЛЕКТИВНИЙ

ЗА ТРИВАЛІСТЮ: ДОВГОТРИВАЛИЙ

ЗА СТУПЕНЕМ САМОСТІЙНОСТІ: УДОСКОНАЛЮЮЧИЙ

ЗА ХАРАКТЕРОМ КОНТАКТІВ: ЗОВНІШНЬО-ВНУТРІШНІЙ

ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Термін

Зміст роботи

Виконавці

Вересень-

Жовтень



І ЕТАП ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

1.Визначення пріоритетів професійного навчання.
2.Залучити до участі в проекті класних керівників.

3.Організувати творчо-пошукову роботу з освоєння новітніх технологій зі своєї професії – маляр штукатур

Керівник проекту


Керівник проекту

Заступник директора з НВР



Листопад-
Грудень
Січень
Лютий

ІІ ЕТАП. ПІДГОТОВЧО – ПРАКТИЧНИЙ

  • Творчо - пошукова робота: збір та розробка інноваційних методів навчання з професії – маляр штукатур



  • Складання рефератів, виконання творчих робіт та презентацій «Моя Україна – демократична і вільна, я з нею пов`язую долю свою».




  • Підготовка та проведення тижня з професії – маляр штукатур. Підбір інформаційного блоку щодо історії виникнення цієї професії.




  • Проведення віртуальної екскурсії в світ новітніх технологій з виконання декоративних штукатурок.


Керівник проекту, викладач спец-дисциплін.
Керівник проекту, класні керівники, майстри виробничого навчання
Керівник проекту, класні керівники, майстри виробничого навчання
Керівник проекту, класні керівники, майстри виробничого навчання

Березень-квітень

ІІІ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ.

1.Організація екскурсій на торгівельну базу «Лідер строй» з метою ознайомленням з новими матеріалами, інструментами та пристроями, які використовують при виконанні малярних та штукатурних робіт
2. Виготовлення автором проекту з майстром виробничого навчання стенду з фрагментами різноманітних декоративних штукатурок


Заступник директора з НВР

Керівник проекту,автор проекту, майстри виробничого навчання



Очікувані результати:


  1. Взяти участь у майстер- класі кращих штукатурів Луганщини.

  2. Виховання всебічно розвиненої людини,яка відповідає сучасним вимогам Державного освітнього стандарту.

  3. Вступити до вищого навчального закладу за своєю професією.