refik.in.ua 1



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ


Н А К А З


м. Київ



28.02.2012 № 235


Деякі питання закупівлі

у 2012 році шкільних автобусів


На виконання Державної цільової соціальної програми «Шкільний автобус», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 р. № 31, та Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на придбання шкільних автобусів для перевезення дітей, що проживають у сільській місцевості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2010 р. № 366, з метою організації безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості до місця навчання, роботи і додому, з урахуванням положень ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»,


НАКАЗУЮ:


  1. Затвердити технічну специфікацію шкільних автобусів, для перевезення дітей, що проживають у сільській місцевості (далі – технічна специфікація), що додається.

  2. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) здійснити у 2012 році закупівлю шкільних автобусів для перевезення дітей, що проживають у сільській місцевості (далі – шкільні автобуси) з урахуванням потреби та відповідно до технічної специфікації за рахунок коштів, передбачених на зазначені цілі у державному бюджеті України на 2012 рік.

  3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, головним управлінням (управлінням) освіти і науки обласних та Севастопольської міської держадміністрацій при прийманні зазначених шкільних автобусів забезпечити контроль за їх кількістю, якістю та комплектністю.



  1. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б.М.




Міністр Д. В. Табачник


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти і

науки, молоді та спорту

України

28.02.2012 № 235


Технічна специфікація шкільних автобусів


1. Шкільний автобус (далі – «автобус») має відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування).

2. Загальна кількість пасажирських місць – не менше 25.

3. Усі автобуси повинні мати торгову марку, бути новими, технічно справними, комплектуючі та матеріали – такі, що не були у вживанні. При виготовленні автобусів мають застосовуватись заходи із захисту довкілля.

4. Усі автобуси повинні бути у виконанні, передбаченому нормативно-технічною документацією виробника і готовими до експлуатації. Вони повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації, чинним на дату розкриття конкурсних пропозицій.

5. Усі автобуси, що будуть постачатись, повинні відповідати принаймні вимогам таких нормативних документів:

5.1. Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-2 – ДСТУ UN/ECE R 49-02 A,B:2005 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів, які працюють на природному газі, а також двигунів із примусовим запалюванням, які працюють на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ), і колісних транспортних засобів, оснащених двигунами із запалюванням від стиснення, двигунами, які працюють на природному газі, і двигунами з примусовим запалюванням, які працюють на ЗНГ, стосовно викидання ними забруднювальних речовин (UN/ECE R 49-02A,B:2000, ІDT)» (не нижче рівня В);

5.2. ДСТУ UN/ECE R 13-09-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів категорій M, N, і O стосовно гальмування (Правила ЕЭК ООН № 13-09:2000, ІDT)»;


5.3. ДСТУ UN/ECE R 24-03:2005 «Єдині технічні приписи щодо: 1. Офіційного затвердження двигунів із запалюванням від стискання стосовно димності відпрацьованих газів; 2. Офіційного затвердження колісних транспортних засобів стосовно встановлення на них двигунів із запалюванням від стискання, офіційно затверджених за типом конструкції; 3. Офіційного затвердження колісних транспортних засобів з двигунами із запалюванням від стискання стосовно димності відпрацьованих газів; 4. Вимірювання потужності двигунів із запалюванням від стискання (UN/ECE R 24-03:1986, ІDT)»;

5.4. ДСТУ UN/ECE R 43-00-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження безпечних стекол та скломатеріалів (Правила ЕЭК ООН № 43-00:1988, ІDT)»;

5.5. ДСТУ UN/ECE R 48-02-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT)»;

5.6. ДСТУ UN/ECE R 51-02:2004 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження колісних транспортних засобів, що мають не менше ніж чотири колеса, стосовно створюваного ними шуму (UN/ECE R 51-02:1996, ІDT)».

6. До кожного автобуса, що буде постачатись, повинна додаватись супутня документація виробника: посібник по експлуатації, сервісна книжка тощо. Супутня документація повинна бути виконана українською або російською мовою. У разі, якщо оригінал супутньої документації складений іншою, ніж українська або російська мова, він обов’язково має супроводжуватись автентичним перекладом українською мовою.

7. Основні технічні характеристики автобусів:

7.1. Моторесурс двигуна, тис. км. не менше 500

7.2. Паливо дизельне

7.3. Антиблокувальна система гальмування наявна

8. Кожний автобус має постачатися у комплекті з запасним колесом, знаком аварійної зупинки, противідкатними упорами та стандартним набором інструментів, що включає принаймні домкрат, колісний ключ.

9. На лівому та правому боках має бути нанесено напис «Шкільний автобус».

10. Гарантія на кожний автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.


Директор Інституту інноваційних

технологій і змісту освіти О.А. Удод