refik.in.ua 1

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«КАРПАТСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ»

Поштова адреса: Україна, 04080, м. Київ, вул. Турівська, 18/20, оф. 07.

Юридична адреса: 1011, м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, 3, кв. 7.

Р/р 26001060840163 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Київ, МФО 300711, ЄДРПОУ 31778022.

Тел./факс +380 44 230-37-53, web: http://kmw.com.ua




Информація для преси

23 травня 2013, Київ

ТМ «Карпатська Джерельна» виступила партнером II Міжнародної конференції "Зовнішня реклама в Україні: виклики третього десятиліття"
22 травня 2013 в Києві в готелі "Прем'єр-палас" відбулася конференція, присвячена обговоренню сучасних тенденцій розвитку зовнішньої реклами в Україні. Захід був організований Асоціацією зовнішньої реклами України за підтримки Всеукраїнської рекламної коаліції, Біржі соціальної реклами, Спілки підприємств реклами на транспорті, а також популярних інтернет-ресурсів Sostav.ua, Mediabusiness.com.ua і OOH Mag.
Цього року ринку зовнішньої реклами України виповнюється 20 років, і основною ідеєю конференції стало не тільки підведення підсумків, але і позначення ключових індикаторів подальшого розвитку: технічне вдосконалення, креативні ідеї, велика соціальна відповідальність, точні виміри. Учасники ознайомилися з кращими інноваційними практиками у цій сфері і змогли побачити, яким може бути процес комунікації зі споживачем через 3-5 років.

Найбільший галузевий захід у Східній Європі цього року зібрав спікерів світового рівня: Стюарт Ніколсон (ZenithOptimedia), Альбер Ассераф (JCDecaux), Марк Фліс (FEPE), Володимир Крилов (screens.ru), Юрій Денисов (all-indoor.ru). Доповідачі ділилися з учасниками своїм досвідом використання креативних рішень і досліджень ефективності зовнішньої реклами, а також обговорювали перспективи стандартів галузі, майбутнє продажів у out-of-home media і питання інтеграції зовнішньої реклами в міське середовище.

Елла Цибуля, директор з маркетингу групи компаній «Карпатські мінеральні води»: «Ми оцінюємо зовнішню рекламу як ефективний канал комунікації з цільовою аудиторією і активно використовуємо його у просуванні наших брендів. Подібні заходи привертають нас можливістю отримати нову інформацію для розвитку, щоб завжди бути цікавими нашим споживачам».


З
а дополнительной информацией обращайтесь: бренд-менеджер ООО «Карпатские минеральные воды» Евгения Савицкая +380674014330, e.savitskaya@kmw.com.ua