refik.in.ua 1

Український Центр Медіації

при Києво-Могилянській Бізнес Школі

[044] 490 6635; mediation@kmbs.com.ua;

www.kmbs.ua; ukrmediation.com.ua
Професіоналізація медіатора

[поглиблений тренінг з навичок медіації]

Другий модуль: «Базові навички медіатора»(Тренінг з навичок медіації [2 модулі])
Дати проведення:
25-27 листопада, 2011

Учасники: Група – до 12 учасників, що успішно пройшли базовий тренінг.

Тривалість: 3 дні (п’ятниця-неділя) з 9-00 до 18-00. Програмою передбачено дві перерви на каву на одна обідня перерва.

Вартість: 3600 грн

Завдання програми:


  • Подальший розвиток в учасників навичок медіації, зокрема дослідження інтересів, перефразування, робота з цифрами тощо;

  • Вдосконалення застосування навичок кожним учасником шляхом надання індивідуального зворотного зв’язку;

  • Оцінка набутих навичок.

Формат проведення: увага буде зосереджена на практичних вправах та рольових іграх з індивідуальним зворотнім зв’язком. Тренери приділятимуть час окремо кожному учаснику відповідно до індивідуальних потреб та здібностей. Планується обговорення конкретних справ у менших групах та окремими сесіями для відпрацювання навичок. Близько 70% програми відведено під симуляції конфліктів в різних сферах діяльності.

Впродовж тренінгу планується широке застосування рольових ігор, зокрема, для опрацювання багатьох конкретних питань, пов’язаних зі специфікою медіації у корпоративних спорах. До певної міри, цей елемент програми залежатиме від оцінки знань та досвіду учасників у цій галузі

Документ: сертифікат Українського Центру Медіації при Києво-Могилянській Бізнес-Школі.

Тренери: медіатори, акредитовані CEDR:


Владислава Рябота, к.ю.н.

Галина Єрьоменко, к.ю.н.

Ольга Шепель, бізнес-консультант.

Зміст програми:

Цей тренінг буде направлений на розвиток конкретних навичок медіації, що були пояснені на базовому тренінгу. Паралельно більш поглиблено вивчатимуться деякі спеціальні теми, зокрема:


  • Використання приватних зустрічей до формального відкриття медіації

  • Оцінка ризиків

  • Допомога сторонам у переході від з’ясування позицій до переговорів

  • Подолання розбіжностей (скорочення розриву між позиціями)

  • Заохочення сторін до вироблення варіантів та рішень для виходу з конфлікту

  • Управління очікуваннями

  • Використання фліпчартів

  • Використання мови тіла

  • Управління часом

  • Компетенції медіатора

  • Аналіз, узагальнення, підсумування інформації, отриманої в ході дослідження

  • Робота з цифрами

Контактна інформація: Стефінів Ірина, (044)4906635; stefiniv@kmbs.com.ua