refik.in.ua 1




Додаток

до листа НМЦ ПТО

03.01.2013 р.№3


Рекомендації щодо розробки тестових завдань.


У навчальних закладах кількість годин, що вичитана із основного спеціального предмета вищезазначених професій різна, тому при розробці завдань слід врахувати вказаний нижче відсоток пройденого матеріалу за програмою з початку навчального року.

Професія:


  • оператор комп’ютерного набору (кваліфікація: ІІ категорія), предмет „Технології комп’ютерної обробки інформації” – 50%;

  • слюсар з ремонту автомобілів (кваліфікація: ІІІ розряд), предмет „Спецтехнологія” – 50%;

  • швачка
    (кваліфікація: ІІІ розряд), предмет „Технологія виготовлення швейних виробів” – 50%;

  • кухар
    (кваліфікація: ІІІ розряд), предмет „Технологія приготування їжі з основами товарознавства” – 60%;

  • слюсар з ремонту сільськогосподарського устаткування (кваліфікація: ІІІ розряд), тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (кваліфікація: категорія „А”), предмет „Трактори” – 40
    %;

  • штукатур
    (кваліфікація: ІІ розряд), предмет „Технологія штукатурних робіт” – 70%.

Завдання для контрольної роботи складатимуться з тестів І, ІІ, ІІІ, ІV рівнів складності:

– І рівень – 10 завдань (4-ри варіанти відповідей, одна з яких правильна).

– ІІ рівень – 4 завдання на встановлення відповідності частин, на розкриття змісту понять із короткою відповіддю (3 варіанти відповідей, одна з яких правильна);

  • ІІІ рівень – 2 завдання, що містять алгоритм виконання певних операцій

(встановлення черговості їх виконання). У залежності від професії до завдання додаються малюнки, схеми, таблиці тощо.

– ІV рівень – 1 завдання творчого застосування набутих знань (розрахункове або ситуаційне завдання, виявлення та усунення можливих дефектів обробки тощо).

Для прозорого оцінювання контрольних робіт обов’язково надати ключі відповідей та список використаної літератури.

Також вказати прізвище, ім’я, по батькові викладача, який розробив завдання.