refik.in.ua 1

Додаток 6


Вправи для проведення знайомства учасників


1. Заповнити карту відповідей, запропоновану в посібнику (Модуль 1, Вправа 2).


2. Незакінчені речення. Назвати себе і закінчити, наприклад, такі речення: «Я працюю...Моє хобі...» або «Я не хочу хвалитися, але я...», «Я прийшов на цей тренінг, тому що...», «Моя краща подруга (учень, колега, дочка, кіт, папуга тощо) про мене сказали б...», і похвалити себе у такий спосіб.


3. Всі по черзі називають себе і говорять про себе щось цікаве. Кожний наступний вчитель повторює імена попередніх та інформацію про них.


4. Кожен у групі називає своє ім’я і розповідає, що воно означає або що він про це ім’я знає цікавого.


5. «Сімейна фотографія». Кожен вчитель малює на листочку схематично свій образ чи свою емблему. Потім всі картки прикріплюються на великий аркуш паперу, оформлений у вигляді сімейного фото.


6. Кожен в групі називає своє ім’я і повідомляє, що йому подобається їсти, пити, робити, щось цікаве на букву, з якої починається ім’я. Наприклад: «Я – Марина, люблю мандарини.»


7. «Сніговий ком». Всі по черзі називають свої імена, кожен наступний вчитель називає своє і повторює попередні.


8. На столі лежать поштові картки з різними малюнками, видами тощо. Кожен обирає одну з них. По черзі вчителі називають свої імена і дуже коротко пояснюють, чому вибрали саме ці картки і як це пов’язано з їх життям.


9. Вчителі по черзі назвають себе і розповідають про себе дві правди і одну неправду. Всі інші мають здогадатися, що правда, а що – ні.


10. Роздати клейкі картки, запропонувати дати відповіді на два запитання й записати їх на картки.


• Що для Вас найважливіше у житті?


• Ким би я був, якби не був людиною?

Прикріпити відповіді до бейджів чи одягу, встати, знайти однодумців, пояснити, за якою ознакою виявлені однодумці.


11. Поділити вчителів на п’ять груп (можна роздати кольорові картки). Запропонувати їм провести бесіди у групах і виявити, що є спільного й відмінного між ними. Лідер групи представляє свою групу.


12. Провести вправу, аналогічну вправі 6, але об’єднати вчителів у пари. Учасники мають знайти якнайбільше спільного між собою. Кожен вчитель представляє свого партнера. Можна нагородити ту пару, яка знайшла найбільше спільних рис та якостей.