refik.in.ua 1





Вих. № 70

14.05.2010

Державна адміністрація автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України______________________

01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14




Всеукраїнська громадська організація «Українське таксі» уважно розглянула Ваш лист №2436-01/06/18-10 від 11.05.2010 року, з приводу чого висловлюємо наступні пропозиції до вирішення проблемних питань в галузі автомобільного транспорту:


Проблемні питання галузі автомобільного транспорту

Шляхи вирішення проблемних питань

Необхідність розроблення нормативних актів для вирішення проблемних питань

Визнання професії водія таксі

Необхідно внести до Класифікатору професій України професії водія таксомоторних перевезень (скорочено водій таксі), для чого Головою Київського міського осередку ВГО «Українське таксі» розроблено Пакет навчально-програмної документації по професії водій автомобіля таксі за спеціалізацією: внутрішні перевезення пасажирів та їх багажу на таксі (проект) та який отримав схвалення в осередках ВГО «Українське таксі».

Пакет навчально-програмної документації по професії водій автомобіля таксі

Віднесення діяльності з надання інформаційних та/або диспетчерських послуг до Класифікації видів економічної діяльності


Необхідно доповнити Класифікацію видів економічної діяльності (ДК 009:2005 затверджений наказом Держспоживстандарту України 26.12.2005 N 375) клас 60.22 підклас 60.22.0 «Діяльність таксі» таким змістом «Діяльність таксі

Цей підклас включає також:

- інші види оренди легкових автомобілів з водієм та надання інформаційних або диспетчерських послуг у сфері перевезення пасажирів та їх багажу на таксі та автомобілями на замовлення»

Внести зміни до Класифікації видів економічної діяльності (ДК 009:2005 затверджений наказом Держспоживстандарту України 26.12.2005 N 375) клас 60.22 підклас 60.22.0 «Діяльність таксі»

Проблема – невідповідний стан транспортних засобів та не відповідність їх обладнання.

Необхідно погодити проект Технічних вимог до обладнання автомобілів, які використовуються для надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та легковими автомобілями на замовлення за умови урахування всіх доповнень, пропозицій та змін, що внесені ВГО «Українське таксі» та її партнерами.

проект Технічних вимог до обладнання автомобілів, які використовуються для надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та легковими автомобілями на замовлення

Відсутні повні правові підстави для контролю за діяльністю перевізників та нелегальних перевізників. Неврегульовані відносини між перевізниками, само зайнятими перевізниками та суб’єктами господарювання, які надають їм інформаційно-диспетчерські послуги. Відсутність відповідальність суб’єктів господарювання за порушення транспортного законодавства. Неефективна система контролю за діяльністю учасників ринку з боку Державної автомобільної інспекції та Головної інспекції на автомобільному транспорті та інших контролюючих органів щодо транспортного законодавства та законодавства про господарську діяльність.


Необхідно погодити проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування діяльності перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення» та проект Постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України» з метою покращення якості та безпеки надання послуг перевізниками та інформаційно-диспетчерськими службами, які здійснюють свою діяльність у сфері перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення, підвищення рівня безпеки дорожнього руху шляхом постійного правового контролю за перевізниками з боку Державної автомобільної інспекції, посилення контролю за технічним станом транспортних засобів та відповідність їх обладнання.

проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування діяльності перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення» та проект Постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України»

Діяльність суб’єктів господарювання, які надають інформаційно-диспетчерські послуги (інформаційно-диспетчерські служби) є недостатньо врегульована, відсутня їх відповідальність за порушення транспортного законодавства та відсутня можливість для ефективного контролю за їх господарською діяльністю.

Впровадити контроль за діяльністю інформаційно-диспетчерських служб шляхом їх додаткової фіксації (обліку) місцевими владними органами, міськими, районними, районними у містах державними адміністраціями.

Проект змін до Постанови КМУ № 176 ві д18.02.1997р.

Проблема оновлення рухомого складу автомобілів та


вирішення питання щодо неправомірних дій суб’єктів господарювання, послуги та товари яких підтримують правову та побутову життєдіяльність галузі

Для оновлення рухомого складу автомобілів таксі та їх технічної справності необхідно обов’язково зберегти спрощену систему оподаткування.


Банківська сфера – пільгове кредитування на оновлення парку. Страхові компанії – пільгові програми для галузі пасажирських перевезень. Автоімпортери та авто дилери – надання гарантії від виробника на автомобілі під час використання для перевезення пасажирів в таксі та на замовлення, пільгові спільні програми на придбання та сервісне обслуговування автомобілів.

(Як приклад. При купівлі автомобіля на Україні у офіційного дилера та проінформував його про бажання використовувати транспортний засіб для надання послуг з перевезення пасажирів на таксі або автомобілем на замовлення власника автомобіля автоматично знімають з гарантії. Дилера не цікавить те, що Ви готові виконувати технічне обслуговування та ремонт тільки в мережі офіційних дилерських станцій, встановлювати додаткове обладнання у офіційних представників виробника цього обладнання з погодженням у дилера та інше. Але офіційно надати фахову відповідь у зв’язку з якими нормами та згідно якого нормативного акту автомобільні дилери впровадили таку дискримінацію вони не в змозі (додаток копія офіційної відповіді корпорації УкрАвто). Посилання на відповідний розділ у сервісній книжці без фахових обґрунтувань - на нашу думку це є неправомірним. Гарантія виробника діє по всіх територіях де є його представництва з невеликими уточненнями. У Європейських та світових країнах гарантія заводу виробника зберігається на транспортний засіб не зважаючи на діяльність щодо перевезення пасажирів. Подібна ситуація в банківській сфері, страхових та лізингових компаніях.)


Розроблення програми розвитку та функціонування автомобільної галузі

Відмінні організаційні, технічні та кваліфікаційні вимоги для автомобільного перевізника та автомобільного самозайнятого перевізника.

Внести зміни в Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт» та відповідно інші нормативно-правові акти в частині встановлення єдиних (рівних) організаційних, технічних та кваліфікаційних вимог для автомобільного перевізника та автомобільного самозайнятого перевізника.


Внести зміни в Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України «Про автомобільний транспорт»

Відсутня програма розвитку та функціонування автомобільної галузі з чіткими проектами щодо окремої підрозділу – пасажирськими перевезеннями легковими автомобілями.

Необхідно спільно з громадськими організаціями автомобільної галузі підготувати проект програми та затвердити його на рівні Кабінету Міністрів України. В проекті передбачити можливість саморегулювання галузі з безпосередньою участю громадських та профспілковими організаціями.

Розроблення програми розвитку та функціонування автомобільної галузі



З повагою,


Голова ВГО «Українське таксі» Бойко Л.Л.

тел.: (050) 17 37 384