refik.in.ua 1 2 3
1. Вибір раціональних типів вагонів для перевезення заданих вантажів.


Вихідні дані:

Річні місцеві вантажопотоки станції.

Варіант 3.


  1. Ліс круглий (сосна, ялина), довжина пакету 6,5м 830000 т

  2. Пиломатеріали (сосна, береза), довжина пакету 5,0м 170000т

  3. Щебінь, гравій, пісок 300000т

  4. Нафтопродукти (щільність 0,85т/м3) 200000

  5. Вантажі в універсальних 3-тонних контейнерах 48000т

  6. Дрібні відправки в критих вагонах. 18 тис.т.

  7. Зерно насипом (пшениця, ячмінь), натурна маса 560г/л 820000т

  8. Цемент всякий 200000т

  9. Сталь прокатна 150000т

  10. Цукор (пісок, рафінад) 100000т

  11. Вантажі в універсальних 3-тонних контейнерах 48000т

  12. Дрібні відправки в критих вагонах. 14 тис. т.

  13. Вугілля (антрацит, кам’яне, буре) 1000/900 тис т

  14. Крупи в мішках (пшениця, ячнева, гречана) 50/50 тис. т.

  15. Холодильники побутові («Дніпро», «Норд», «Кристал») 5/6 тис.т.

  16. Борошно в мішках 150/80 тис.т

  17. Вантажі в універсальних 3-тонних контейнерах 48/48 тис.т.

  18. Дрібні відправки в критих вагонах 17/13 тис.т

Рід вагона (гр. З, таблиці 1.1) для перевезення кожного вантажу прийнято на підставі переліків вантажів, дозволених до перевезення насипом, навалом, на відкритому рухомому складі, у вагонах-цистернах та бункерних піввагонах, а номери тарифних груп вантажів та технічні норми завантаження вагонів і контейнерів (гр. 2 і 9) –згідно «Єдиної тарифно статистичної номенклатури вантажів». Якщо у вказаній літературі немає технічних норм завантаження по тому чи іншому вантажу, то їх встановлюють розрахунковим шляхом.

З метою скорочення порожнього пробігу необхідно передбачити максимальну взаємозаміну вагонів для вантажів по прибуванню та відправленню (наприклад, якщо зі станції відправляється кам'яне вугілля, то прибування лісних вантажів краще передбачити не на платформах, а у піввагонах).


Результати вибору вагонів зведено в таблицю 1.1.
Таблиця 1 – Вибір раціональних типів вагонів для перевезення заданих вантажів.

Наймену-вання вантажу

Номер тариф-ної групи

Характеристики вагону

Технічна норма заванта-ження

Примітка

Тип

К-сть осей

в/п, т

Об’єм, м3

Маса тари, т

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ліс круглий

08

ПВ

4

69

70,5

21,8

44

Лісоматеріали всіляких порід довжиною більше 2м

8

125

137,5

43,3

66

Пиломатеріали


09

ПВ



4

69

70,5

21,8

29

Пиловочник всіляких порід дерева

8

125

137,5

43,3

58

Щебінь, гравій, пісок

23

ПВ

4

69

70,5

21,8

69

Щебінь з гравію

Нафтопродукти

22

ЦС

4

62

88,6

25,3

60,3

Нафтопродукти темні, не пойменовані в абетці

8

125

159

51

108,1

УУК-3

-

ПВК

4

64

68

21,8

23,5

Ртех = 23,5т



Продовження таблиці 1

1


2

3

4

5

6

7

8

9

Дрібні

-

КР

4

68

120

23

18

Пакетами

Зерно насипом

01

КР

4

68

120

23

59,9

Зерно не пойменоване в абетці

ЗРВ

4

70

93

22

50,4

Цемент всякий

29

КР

4

68

120

23

68

Цмент всякий марки до М-400 в тарі

Сталь прокатна

33

ПВ

4

69

70,5

21,8

69


Сталь листова кровельна, в т.ч. оцинкована

Цукор

52

КР

4

69

120

23

68,4

Цукор-рафінад та пресований

Вугілля

16

ПВ

4

69

70,5

21,8

69

Вугілля, не пойменоване в абетці

8

125

137,5

43,3

125

Крупи в мішках

50

КР

4

68

120

23

68

Крупа кукурудзяна

Холодильники

41

КР

4

68

120

23

11,4

Холодильники електропобутові

Борошно в мішках

50

КР


4

68

120

23

63

Борошно пшеничне високого гатунку


2. Розрахунок вантажопотоків і вагонопотоків вантажної стації за добу.
Прибуття (вивантаження) або відправлення (навантаження) для кожного роду в 4- і 8-вісних вагонах та загальне за середню добу максимального місця визначено за формулами (т):



(2.1)

(2.2)

(2.3)



де Q4,Q8 - прибуття або відправлення вантажу за середню добу максимального місяця у тоннах з урахуванням частин вантажопотоку, який перевозиться відповідно в 4- і 8-вісних вагонах;

QД,Qp - загальне прибуття або відправлення по кожному роду вантажу, т, відповідно за середню добу максимального місяця та за рік;

- коефіцієнт середньорічної нерівномірності прибуття або від-правлення вантажів ;

- частка вантажопотоку, який перевозиться відповідно в 4- і 8-вісних вагонах.

Прибуття або відправлення для кожного роду вантажу в 4- і 8-вісних вагонах та загальне за середню добу максимального місяця у фізичних вагонах визначають за формулами:



(2.4)

(2.5)

(2.6)



де U4, U8 - кількість відповідно 4- і 8-вісних вагонів;

Р4, Р8 - технічні норми завантаження 4- і 8-вісних вагонів для різних вантажів, т (див. таблицю 1.1);

Uд - загальне прибуття або відправлення по кожному роду вантажу в середньому за добу, ваг.

Розрахуємо Q4, Q8, Qд та U4, U8, Uд для кожного типу вантажу. Результати розрахунків U4, U8 і UД наводимо у відповідних графах таблиці 2.1. При розрахунках Q і U округляють до більшого цілого числа.

В таблиці 2.1 передбачено такі підсумкові рядки:

прибуття з А, прибуття з Б, разом по прибуттю (А+Б), відправлення на А, відправлення на Б, разом по відправленню (А+Б), вантажообіг станції. Ці підсумки бути отримані шляхом складання встановлених розрахунковим шляхом значень Q і U (графи 3 і 9-28).

Прибуття з А:
Ліс круглий – 830 тис. т., =1,1; μ4=0,7; μ8=0,3.

Пиломатеріали – 170 тис. т., =1,3; μ4=0,7; μ8=0,3.



Щебінь, гравій, пісок – 300 тис. т., =1,2; μ4=1; μ8=0.


Нафтопродукти – 200 тис. т., =1,3; μ4=0,7; μ8=0,3.



Вантажі в УУК-3 – 48 тис. т., =1; μ4=1; μ8=0.

Дрібні відправки – 18 тис. т., =1,3; μ4=1; μ8=0.



Прибуття з Б:

Зерно насипом –820тис. т., =1,2; μ4=1; μ8=0.



Цемент всякий – 200 тис. т., =1; μ4=1; μ8=0.





Сталь прокатна – 150 тис. т., =1; μ4=1; μ8=0.




Цукор – 100 тис. т., =1,2; μ4=1; μ8=0



Вантажі в УУК-3 – 48 тис. т., =1; μ4=1; μ8=0.


Дрібні відправки – 14 тис. т., =1,3; μ4=1; μ8=0.

Відправлення на А:
Вугілля – 1000 тис. т., =1,3; μ4=0,8; μ8=0,2.

Крупи в мішках – 50 тис. т., =1,2; μ4=1; μ8=0.


Холодильники – 5 тис. т., =1,2; μ4=1; μ8=0.


Борошно в мішках –150 тис. т., =1,1; μ4=1; μ8=0.



Вантажі в УУК-3 – 48 тис. т., =1; μ4=1; μ8=0.



следующая страница >>