refik.in.ua 1

Фінансові аспекти


Витрати учасників, пов’язані з перебуванням на конференції (проїзд, проживання, харчування), здійснюються за власний рахунок або за рахунок сторони, що їх відряджає.

Розмір організаційного внеску становить 150 грн.

Переказ коштів здійснюватиметься за банківськими реквізитами, які будуть надіслані у листах-підтвердженнях кожному учаснику організаційним комітетом.

Увага! Після оплати Вами організаційного внеску просимо надіслати нам відскановану копію квитанції.
Програма роботи конференції

25 квітня

9:00-10:00 – реєстрація учасників

10:00-11:00 – відкриття конференції, пленарне засідання

11:00-11:30 – чай-брейк

11:30-14:00 – секційні засідання

14:00-14:30 – обід

14:30-17:00 – секційні засідання

17:00-20:00 – екскурсійна програма старовинним м. Ужгородом, ознайомлення з місцевими культурними звичаями та побутом

20:00 – дружня вечірка (участь не обов’язкова, оплата здійснюється індивідуально кожним учасником)
26 квітня

9:00-10:00 – секційні засідання

10:00-10:30 – чай-брейк

10:30-11:30 – підведення підсумків, закриття конференції, нагородження учасників

11:30-17:00 – екскурсійна програма Закарпаттям

17:00 – від’їзд учасників
Зразок заявки на участь у V-ій Міжнародній

науково-практичній конференції молодих учених та студентів

«Закарпатські правові читання»


Прізвище, ім’я, по батькові




Назва навчального закладу




Факультет, курс




Назва доповіді




Назва секції




Домашня адреса, телефон




Електронна пошта




Відомості про наукового керівника (ПІБ, посада, вчене звання, науковий ступінь)




Адреса навчального закладу




ПІБ, телефон, факс та наукові реґалії керівника навчального закладу / декана факультету (у разі необхідності офіційного запрошення)




Форма участі (необхідне вибрати):

а) планую взяти безпосередню участь у конференції

б) не планую безпосередню участь




Потреба у мультимедійній техніці




Дата і час прибуття




Дата і час від’їзду




Необхідність бронювання готелю (на який період)




Дата заповнення





Координати оргкомітету

88015, м. Ужгород, вул. Заньковецької, 89А,


Закарпатський державний університет,

юридичний факультет

Ел. адреса: zakpravochytannya@gmail.com

Web-сторінка: www.zakdu.edu.ua
Координатор конференції:

Полюжин Іван – голова Наукового

товариства студентів та аспірантів

юридичного факультету ЗакДУ

Тел.: 050-995-64-92

Ел. адреса: poluzhyn.ivan@gmail.com

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Закарпатський державний університет

Університет у м. Мішкольц (Угорщина)

Центральноєвропейська вища школа

у м. Скаліца (Словаччина)

Академічне товариство

ім. М. Балудянського (м. Кошице, Словаччина)

Наукове товариство студентів та аспірантів юридичного факультету ЗакДУ
Ліга студентів Асоціації правників України

Координаційна рада молодих юристів при Міністерстві юстиції України






V Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів

«Закарпатські правові читання»
25-26 квітня 2013 року
м. Ужгород

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас узяти участь у роботі V-ої Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Закарпатські правові читання», яка відбудеться 25-26 квітня 2013 року в м. Ужгороді на базі Закарпатського державного університету.


Конференція проводиться відповідно до плану Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про проведення міжнародних, всеукраїнських науково-практичних конференцій та семінарів молодих учених і студентів у 2013 році» (Лист МОНмолодьспорту № 1/9-44 від 24.01.2013) з ініціативи юридичного факультету Закарпатського державного університету.
Планується видати збірник матеріалів до початку роботи конференції.
У рамках конференції планується робота за такими тематичними напрямами (секціями):


  1. Теорія та історія держави і права, історія політичних і правових учень, філософія права.

  2. Конституційне право та процес, муніципальне право.

  3. Міжнародне публічне право, міжнародне приватне право, право ЄС та порівняльне право.

  4. Адміністративне право та процес, фінансове право, інформаційне право.

  5. Цивільне, господарське право та процес, сімейне право.

  6. Кримінальне право та кримінологія, кримінально-виконавче право.

  7. Кримінальний процес та криміналістика, судова експертиза, оперативно-розшукова діяльність.

  8. Трудове право та право соціального забезпечення.

  9. Земельне, аграрне, екологічне та природоресурсне право.

  10. Судоустрій, прокуратура та адвокатура.


Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, німецька, словацька, чеська, угорська, румунська, польська, білоруська.

Організаційний комітет

конференції

Ващук Ф.Г. – почесний президент Закарпатського державного університету, д.т.н., проф. (голова оргкомітету)

Члени оргкомітету:

Артьомов І.В. – в.о. ректора Закарпатського державного університету, проф.

Патко Дюла – ректор університету в м. Мішкольц (Угорщина), проф.

Шварцова Хайді – ректор Центральноєвропейської вищої школи у м. Скаліца (Словаччина), проф.


Вархола Міхал – президент Академічного товариства ім. М. Балудянського (м. Кошице, Словаччина), проф.

Трачук П.А. – декан юридичного факультету ЗакДУ, к.ю.н., проф.

Ващук О.М. – директор ННІ інформаційних технологій ЗакДУ, к.ю.н., проф.

Динис Г.Г. – зав. кафедри міжнародного права та міжнародних відносин ЗакДУ, к.ю.н., проф.

Олексик Х.М. – заст. декана юридичного факультету ЗакДУ, к.і.н., проф.

Полюжин І.М. – голова НТСА юридичного факультету ЗакДУ.

Сюсько М.М. – голова НТСА ЗакДУ.

Фозекош А.А. – голова Закарпатського осередку Ліги студентів АПУ.

Для участі у конференції необхідно надіслати одночасно:


  1. Заявку на участь у конференції за формою, що додається.

  2. Електронний варіант наукової статті.

  3. Відскановану копію рецензії наукового керівника (для осіб, що не мають наукового ступеня).

Зазначені вище матеріали необхідно надіслати до 20:00 20 березня 2013 р. на адресу електронної пошти zakpravochytannya@gmail.com

Вимоги до оформлення

  • Наукова стаття повинна бути виконана на актуальну тему, містити глибоке наукове дослідження, без плагіату.

  • Обсяг наукової статті – до 7-ми сторінок, текстовий редактор — Microsoft Word, орієнтація – книжкова, поля – усі 20 мм; гарнітура – Times New Roman, кегль – 14, міжрядковий інтервал – 1,5.

  • Перший рядок – назва доповіді (великими літерами, шрифт жирний, вирівнювання по центру).

  • Другий – прізвище та ініціали автора (шрифт жирний, вирівнювання по правому краю).

  • Третій – курс та місце навчання (роботи), посада, науковий ступінь, учене звання.

  • Далі – текст доповіді, вирівняний по ширині.

  • Наприкінці роботи необхідно вказати відомості про наукового керівника.

  • Посилання у тексті оформляються у квадратних дужках – [2, 56], де перше число означає порядковий номер у списку використаних джерел, друге – номер сторінки.


  • Список використаних джерел розміщується наприкінці тексту і повинен бути оформлений відповідно до чинних стандартів бібліо-графічного опису (див.: Бюлетень ВАК України №3 за 2008 рік).

  • Електронний варіант наукової статті має бути названий прізвищем автора роботи і записаний у форматі .doc (наприклад, Іваненко.doc).


Примітка:

1. У разі невідповідності статті вказаним вимогам оргкомітет може відмовити у прийнятті її до друку.

2. Оргкомітет надішле лист-підтвердження про реєстрацію Ваших матеріалів.