refik.in.ua   1 ... 2 3 4

новий персонал, набраний для заміщення вакантних посад керівників.




  1. На які групи поділяються кадрові нововведення за місцем їх застосування?
  1. продуктові, технологічні та управлінські;

  2. споживацькі, регіональні та продуктові;

  3. ринкові, продуктові та організаційні;


  4. технічні, виробничі та соціальні.




  1. Які існують типи новаторів в організації?

  1. лідер, адміністратор, плановик, підприємець;

  2. генератори ідей, антрепренери, інформаційні охоронці;

  3. „ділові ангели”, „вільні співробітники”, „золоті комірці”, „альтернативний персонал”;

  4. голова, координатор, реалізатор, критик.




  1. Що розуміють під плинністю кадрів в організації?

  1. обмін працівниками між організаціями;

  2. сукупність звільнень працівників з різних причин;

  3. розірвання трудового договору (контракту) з працівниками;

  4. звільнення працівників за власним бажанням з організації.




  1. В чому полягає зміст процесу управління плинністю кадрів?

  1. намаганні керівників максимально задовольнити потреби та інтереси працівників;

  2. зведенні до мінімуму кількості незадоволених умовами праці працівників;

  3. зведенні до мінімуму протиріч між потребами та інтересами працівників та конкретними можливостями їх задоволення;

  4. пошуку причин та встановлення мотивів плинності кадрів і шляхів їх подолання.




  1. Який вид звільнень працівників з організації не регулюється Кодексом законів про працю України (КЗпПУ) ?

  1. з ініціативи працедавця;

  2. за станом здоров’я працівника;
  3. вихід на пенсію;


  4. за власним бажанням.




  1. На які групи за характером причин виникнення поділяються всі заходи зі зниження плинності кадрів на підприємстві ?

  1. покращення умов праці, удосконалення системи матеріального стимулювання, поліпшення побутових умов;

  2. удосконалення системи професійного просування, соціальної сфери і системи мотивації працівників;

  3. техніко-економічні, організаційні, виховні, соціально-психологічні та культурно-побутові;

  4. організаційні, технічні, соціально-побутові та виробничі.




  1. На які групи поділяються фактори плинності за ступенем можливого цілеспрямованого впливу на них з боку керівництва ?

  1. загальні та спеціальні;

  2. керовані, частково керовані, некеровані;

  3. змінні, частково змінні, незмінні;

  4. професійно-кваліфікаційні та організаційні.




  1. Що означає поняття “вивільнення персоналу” ?

  1. сукупність звільнень працівників з різних причин, в т.ч. переведення на інші посади в межах організації;

  2. комплекс заходів з дотримання правових норм та організаційно-психологічної підтримки з боку адміністрації при звільненні кадрів;

  3. розірвання трудового договору (контракту) з працівниками за власним бажанням останніх;

  4. горизонтальні переміщення працівників на різні посади в межах організації.




  1. Що таке мобільність персоналу?

    1. переведення працівників на іншу роботу;

    2. звільнення працівника з роботи;

    3. зміна працівником робочого місця в професійній структурі, переміщення в межах організації чи на інше підприємство;
    4. переміщення на вищу посаду в межах організації.





  1. На підставі укладання якого документу відбувається на підприємстві соціальне партнерство?

  1. трудового договору;

  2. статуту;

  3. нормативного акту;

  4. колективного договору.




  1. Що є основним критерієм вступу працівників (в т.ч. робітників) до профспілки?

  1. вік та освіта;

  2. професія;

  3. ціннісні орієнтири особистості;

  4. інтелектуальний рівень.




  1. У яких формах здійснюється співробітництво соціальних партнерів в організації?

  1. співбесід та поточного ділового оцінювання;

  2. консультацій, переговорів, контролю, вирішення колективних спорів;

  3. консультацій, переговорів та аналізу анкетних даних;

  4. соціологічних обстежень та тестування.




  1. На які групи поділяються всі фактори впливу на результативність праці в апараті управління організацією?

  1. пов’язані з інформацією та підлеглими;

  2. пов’язані із групами посад працівників в організації;

  3. пов’язані із живою працею, засобами праці та предметами праці;

  4. пов’язані із обсягами діяльності, організаційно-правовою формою підприємства та встановленими цілями.




  1. На які групи поділяються всі критеріальні показники ефективності роботи організації, в т.ч. управлінського персоналу?

  1. показники економічної, організаційної та соціальної ефективності;

  2. показники результативності, економічності та виживання підприємства на ринку;
  3. показники загальної економічної ефективності; якості, складності та результативності праці; показники соціальної ефективності роботи;


  4. соціально-економічні та соціально-психологічні показники.




  1. Які показники належать до групи соціальної ефективності роботи управлінських підрозділів?

  1. рівень кваліфікації працівників, стаж роботи та вік керівників;

  2. стиль керівництва та управління, умови праці, рівень заробітної плати та компенсацій;

  3. плинність кадрів, рівень трудової дисципліни, рівень абсентеїзму, надійність роботи персоналу;

  4. продуктивність праці, виробіток на одного працівника, ступінь опрацювання цілей.




  1. Який показник соціальної ефективності свідчить про рівень стабільності трудового колективу?

  1. рівень трудової дисципліни;

  2. рівномірність завантаженості персоналу;

  3. коефіцієнт плинності кадрів;

  4. співвідношення чисельності різних категорій персоналу.




  1. З яких видів складаються первинні затрати на персонал?

  1. затрати на залучення, підготовку та звільнення працівників;

  2. затрати на набір, відбір, попереднє оцінювання та оплату праці;

  3. затрати на пошук, залучення та попереднє навчання працівників;

  4. затрати на розстановку кадрів та оплату під час проходження випробувального терміну.




  1. Що таке аудит персоналу?

  1. система комплексної перевірки стану роботи з персоналом в організації, що здійснюється зовнішніми експертами;

  2. постійне обстеження та дослідження стану роботи з персоналом в організації;

  3. система надання консультативних послуг з удосконалення системи управління персоналом організації;
  4. система консультативної підтримки, аналітичної оцінки та незалежної експертизи кадрового потенціалу управління.





  1. Які етапи містить процес кадрової аудиторської перевірки ?

  1. початковий; етап моніторингу та анкетування; підведення підсумків та надання консультацій;

  2. підготовчий; збору інформації; обробки та аналізу інформації; узагальнення та представлення результатів та рекомендацій;

  3. початковий, періодичний та заключний;

  4. первинний (збір інформації) та вторинний (обробка результатів та обґрунтування висновків).



<< предыдущая страница