refik.in.ua 1 ... 4 5 6 7


Таблиця 4.9 – Відомість руху поїздів по дільниці Б-В

N поїзда

Час відправлення

Час прибуття


Загальний час ходу, год.

Зупинки на проміжних станціях, год.

1

2

3

4

5

2027

1-00

2-00

1-20

0

2029

1-34

2-54

1-10

0

17

1-58

3-08

1-20

0

2001

2-57

4-17

1-20

0

2103

3-04

4-24

1-20

0

2105

3-11

4-31

1-10

0

6007

6-50

8-00


1-20

0,13

2035

7-24

8-44

1,20

0

2107

8-10

8-30

1,20

0

2109

8-17

8-37

1,02

0

23

10-08

11-10

1,10

0

601

11-24

11-34

1,20

0,13

2031

12-20

13-40

1,20

0

2141

14-00

15-20

1,20

0

2143

14-07

15-27

1,20

0

2145

14-14

15-34

1,20

0


6009

16-50

18-00

1,10

0

2153

19-40

21-00

1,20

0,13

27

21-05

22-02

1,02

0

2115

21-26

21-46

1,20

0

2113

21-33

21-53

1,20

0

1111

21-40

22-00

1,20

0

2121

22-00

23-20

1,20

0

2119

22-07

23-27

1,20

0

2117

22-14

23-34

1,20

0

2123


22-30

22-50

1,20

0

2125

22-37

22-57

1,20

0

2127

22-44

23-04

1,20

0

2129

23-00

23-20

1,20

0

2131

23-07

00-27

1,20

0

2133

23-14

00-14

1,20

0

2031

23-30

00-50

1,20

0

2037

23-37

00-57

1,20

0

2025

0-11

0-31

1,20

0

3608


14-20

17-50

3,30

1,10



2102

0-00

1-22

1-20

0

2104

0-07

1-29

1-20

0

2006

0-14

1-36

1-20

0

182

1-15

2-21

1-06

0,03

2002

1-50

3-00

1-20

0

2108

2-00

3-10

1-20

0

2110

2-07

3-27

1-20

0

2112

2-14

3-34


1-20

0

2114

2-43

4-03

1-20

0

2006

2-50

4-00

1-20

0

2116

2-57

4-17

1-20

0

2118

4-21

5-31

1-20

0

2120

4-28

5-38

1-20

0

2120

4-35

5-45

1-20

0

2124

5-00

6-20

1-20

0

2126

5-07

6-27

1-20

0

2126

5-14

6-34

1-20


0

2130

5-25

6-45

1-20

0

2132

5-32

6-52

1-20

0

2134

5-39

6-59

1-20

0

6008

6-50

8-00

1,10

0,13

3408

7-00

10-40

3-67

2,00

2016

10-10

11-30

1-20

0

2014

11-12

12-32

1-20

0

2018

14-10

15-30

1-20

0

2020

16-30

17-50

1-20


0

6010

16-30

18-00

1,10

0,13

28

17-20

18-22

1,02

0

2022

17-36

18-56

1,20

0

18

18-10

19-12

1,02

0

2024

19-10

20-30

1-20

0

2136

19-31

20-51

1-20

0

2138

19-38

20-58

1-20

0

2140

19-45

21-05

1-20

0

2148

19-53

21-13

1-20

0


2150

20-00

21-20

1-20

0

2152

20-07

21-27

1-20

0

2142

21-01

22-21

1-20

0

2144

21-08

22-28

1-20

0

2146

21-15

22-35

1-20

0

602

20-39

21-49

1,10

0,13


, (4.26)

Дільничну швидкість розрахуємо по формулі:

(4.27)

де Nt – поїздо-години при слідуванні від станції відправлення до станції призначення, тобто з урахування часу на зупинки.

Для ділянки К-В:

Н. км ∕ год;

Н. км ∕ год;


П. км ∕ год;

Для ділянки Б-В:

Н. км ∕ год;

П. км ∕ год;

Н. км ∕ год;

П. км ∕ год;

Для ділянки В-Д:

Н. км ∕ год;

П. км ∕ год;

Н. км ∕ год;

П. км ∕ год;

Середньодобовий пробіг локомотивів визначимо по формулі :

, (4.28)

де МS – загальний лінійний пробіг локомотивів, локомотиво-км;

Ме – е6ксплуатаційний парк, що визначається за графіком руху як частка розподілу локомотиво-годин МТ пробігу локомотивів в поїздах, слідування резервом, простою в пунктах основного і оборотного депо на 24.







Обіг локомотива:

, (4.29)


де Lділ - дільниця обігу, км;

tосн,tзв – час знаходження локомотива на станціях зворотного та основного депо, год.;







Потрібний парк локомотивів:

, (4.30)

де N – кількість пар вантажних поїздів;







Сумарні швидкості по дільницях знаходяться як:

(4.31)


(4.32)



<< предыдущая страница