refik.in.ua 1

Майстер-клас від Ярини Ключківської,


піар-директора Microsoft-Україна


«Якби в мене залишився один долар, то я потратив би його на піар».

(Біл Гейтс, засновник Microsoft)
Для чого організації ПР (паблік рілейшнз)?

Робота з проблемою – це місія.

Певна адаптація через управлінську функцію.
ПР-технологій для NGO не існує. ПР-технологія одна і для бізнесу, і для влади (політики), і для громадянського суспільства.
Задачі:

- вибудувати стосунки організації з навколишнім середовищем задля формування позитивної репутації;

- публічне сприйняття організації – це така ж сама реальність як і колір фасаду офісу, в якому знаходиться організація;

- для того, щоб ефективно продати ідею, требу надати розуміння того, хто її продає;
Репутація – загальна думка громадськості (соціальна оцінка) про людину, групу людей, організацію. Репутація – добре ім’я.
Агенти впливу – стейкхолдери (ті, що формують думку про вас, співпрацюють з вами, або ведуть конкурентну боротьбу).

Імідж – теперішня репутація.

Імідж – знімок. Репутація – фотоальбом.

Репутація – це те, що я роблю, що я говорю іншим людям, те, що інші люди говорять про мене.