refik.in.ua 1


Тематика дипломних робіт - спеціалісти - 2012 рік спеціальності 7.030203 «Міжнародні економічні відносини» денна форма навчання

п/п

Тема дипломної роботи

Прізвище ініціали студента

1.

Малий бізнес в індустрії туризму: характерні риси, переваги й проблеми




2.

Вплив соціального іміджу України на розвиток індустрії туризму




3.

Перспективи інтеграції української економіки в систему європейських транспортних коридорів (на прикладі розвитку м Києва)




4.

Аналіз можливості створення особливої економічної зони туристсько-рекреаційного типу в Карпатах




5.

Вплив нелегальної міграції робочої сили на соціально- економічний розвиток світового господарства




6.

Розробка комплексу PR-заходів при просуванні туристських послуг (на прикладі тур фірми)





7.

Тенденції й перспективи розвитку електронної комерції в туризмі в умовах туристського ринку




8.

Проблеми залучення прямих іноземних інвестицій й оцінка інвестиційної привабливості туристської індустрії України




9.

Проведення SWOT - аналізу на підприємстві туристського бізнесу ( на прикладі тур фірми)




10.

Національні та етнографічні особливості обслуговування туристів (світовий досвід і вітчизняна практика)




11.

Костюмовані й гастрономічні тури (світові тенденції, специфіка, прогнози)




12.

Формування бренда туристського регіону (світовий досвід і вітчизняна практика)




13.

Інноваційні технології в туристському бізнесі (світовий досвід і вітчизняна практика)





14.

Формування сучасної готельної інфраструктури(світовий досвід і вітчизняна практика)




15.

Стратегічне , тактичне й оперативне планування інноваційної діяльності туристичної фірми




16.

Механізм формування іміджу туристичної компанії в період ребрендинга




17.

Розробка рекламної стратегії для українського туристичного бізнесу (на прикладі м. Києва)




18.

Ринок логістичних послуг та його вплив на формування міжнародних туристичних потоків в Україні




19.

Інформаційне забезпечення виходу туристичної компанії на міжнародні ринки (на прикладі тур фірми)




19.

»Світовий туристський ринок в умовах глобальної кризи: сучасний стан, проблеми й тенденції розвитку




20.

Міжнародний туризм у системі сучасних міжнародних економічних відносин




21.

Економічні кластери та їх роль у розвитку економіки (світовий досвід і вітчизняна практика)




22.

Розробка рекламної стратегії турфірми по виходу на міжнародний ринок




23.

Розробка комплексу Інтернет- просування туристських продуктів (на прикладі турфірми)




24.

Тенденції та перспективи розвитку електронної комерції в туризмі в умовах українського ринку




25.

Регіональна молодіжна політика як інструмент зниження міграції (світовий досвід і вітчизняна практика)




26.

Конфесіональний туризм як один з перспективних сегментів світового туристичного ринку


27.


Формування іміджу туристського регіону через розвиток виставкової діяльності (світовий досвід і вітчизняна практика)




28.

Розробка стратегії виходу тур фірми на міжнародний ринок (на прикладі тур. фірми)




29.

Аналіз особливостей світового туристського ринку й можливості прогнозування




ЗО.

Міжнародна конкурентноспроможність туристичної індустрії України в сучасних умовах




31.

Проблеми захисту інтелектуальної власності в діяльності міжнародних економічних організацій




32.

Принципи побудови організаційних структур управління туристським підприємством (світовий досвід і вітчизняна практика)




33.

Механізм формування іміджу туристської компанії в період ребрендинга




34.

Розробка комплексу event- заходів при просуванні туристської компанії на міжнародний ринок





35.

Аналіз ділового середовища при виході тур фірм на нові зарубіжні ринки




36.

Розвиток внутрішнього туризму в Росії: основні тенденції, динаміка, прогнози




37.

Роль ринку туристських послуг у розвитку експортного потенціалу України




38.

Роль анімації в розвитку світового ринку туристських послуг (анімації, шоу-музеї, тематичні парки)




39.

Аналіз можливості створення особливої економічної зони туристсько-рекреаційного типу в Карпатах




40.

Конкурентноспроможність туристичної фірми та ключові фактори іі успіху




21.

Економічні кластери та їх роль у розвитку економіки (світовий досвід і вітчизняна практика)





22.

Розробка рекламної стратегії турфірми по виходу на міжнародний ринок




23.

Розробка комплексу Інтернет- просування туристських продуктів (на прикладі турфірми)




24.

Тенденції та перспективи розвитку електронної комерції в туризмі в умовах українського ринку




25.

Регіональна молодіжна політика як інструмент зниження міграції (світовий досвід і вітчизняна практика)




26.

Конфесіональний туризм як один з перспективних сегментів світового туристичного ринку




27.

Формування іміджу туристського регіону через розвиток виставкової діяльності (світовий досвід і вітчизняна практика)




28.

Розробка стратегії виходу тур фірми на міжнародний ринок (на прикладі тур. фірми)




29.

Аналіз особливостей світового туристського ринку й можливості прогнозування




ЗО.

Міжнародна конкурентноспроможність туристичної індустрії України в сучасних умовах




31.

Проблеми захисту інтелектуальної власності в діяльності міжнародних економічних організацій




32.

Принципи побудови організаційних структур управління туристським підприємством (світовий досвід і вітчизняна практика)




33.

Механізм формування іміджу туристської компанії в період ребрендинга




34.

Розробка комплексу event- заходів при просуванні туристської компанії на міжнародний ринок




35.

Аналіз ділового середовища при виході тур фірм на нові зарубіжні ринки


36.


Розвиток внутрішнього туризму в Росії: основні тенденції, динаміка, прогнози




37.

Роль ринку туристських послуг у розвитку експортного потенціалу України




38.

Роль анімації в розвитку світового ринку туристських послуг (анімації, шоу-музеї, тематичні парки)




39.

Аналіз можливості створення особливої економічної зони туристсько-рекреаційного типу в Карпатах




40.

Конкурентноспроможність туристичної фірми та ключові фактори іі успіху